Nazwa forum

...bo warto robić więcej!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-10-19 23:25:09

 Michał_Potocki

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-19
Posty: 6
Punktów :   

Portal, czyli co?

Przepraszam, ale słowo "portal" jakoś mało mi mówi, zatem jakie są pomysły na wygląd, funkcjonalności oraz inne?
Czy to ma być strona internetowa czy ...?
Szukamy osoby - informatyka, tak? - który zajmie się najpierw zbudowaniem strony internetowej, a następnie sprawowaniem, żeby sprawnie działa czy ...???
Cóż, jestem "zielony" w tej kwestii, dlatego pytam (nawet jeśli jest to absurdalne, obecnie, nic nie poradzę).
Chcę się skontaktować z dwoma znajomymi informatykami (tzn. aranżuję spotkania) tylko, że pytając o chęć współpracy, przy założeniu pozytywnego odzewu, kompletnie nie wiem co mam powiedzieć, że będą się zajmowali, ale czym?
Potrzeba mi maksimum konkretów, jeśli to możliwe.
Oczywiście, porozmawiam z nimi i zaimprowizuję.
Jednak sugestie, skojarzenia, pomysły zdecydowanie się przydadzą, także, dla sprecyzowania.

P.S.: Jest to oczywiste, ale podkreślam, że admin ma "zielone światło", żeby to przeredagować np. nadać wątkowi bardziej adekwatny tytuł.

Ostatnio edytowany przez Michał_Potocki (2011-10-19 23:27:44)

Offline

 

#2 2011-10-20 12:53:23

sandra_walecka

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-19
Posty: 22
Punktów :   

Re: Portal, czyli co?

Jeśli chodzi o kwestie informatyczne - także jestem 'zielona', jednak postaram się rozwiać chociaż część wątpliwości.

Portal - strona internetowa, na której systematycznie będą ukazywały się nasze artykuły (zdecydowaliśmy, że stawiamy na coś ambitniejszego + informacje codzienne, ale to jest jeszcze kwestia dogadania). Jeśli chodzi o ambitniejsze artykuły - możemy dotrzeć do uczelni w całej Polsce. Z informacjami sobie nie poradzimy (ewentualnie Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, co i tak będzie bardzo trudne), więc musimy to sobie przemyśleć.